Tillbaka i Ghana

Jag lever och mår bra. Lite för bra kanske. Har varit med om så himla mycket de senaste veckorna och jag har massvis med bilder att visa er. Jag har bl.a. varit på en liten miniresa uppe i bergen i norra Togo där urbefolkningen lever i lerhyddor och pratar sina egna språk och har sina egna religioner, jag har varit på dop och jag har sovit på "hotell" mitt ute i ingenstans. De sista veckorna hade vi inget internet i huset så kunde inte uppdatera er om något. I söndags åkte vi tillbaka till Ghana och här bor vi återigen på Mövenpick medans vi väntar på att huset ska bli klart så vi kan flytta in där. Så ja, jag har det nog lite för bra just nu. Berättar mer när jag har tid att ladda upp alla bilder.
Bjuder på en i alla fall. 
 
Det här är ungefär allt jag gör om dagarna.
När jag inte tränar på gymmet med utsikt över poolområdet eller äter buffé inne i restaurangen...
 
♥  ♥  

Kommentarer
Postat av: Niina Wallin

Hej våran älskade gumma <3 <3 <3
Tack för uppdateringen,Förstår att du lever glans dagar...Ta vara på det :) Livet är inte så hela tiden (komihåg det )
Väntar nu med spänning på mer bilder.Ringde kl 22.10 i lördags men du svara inte / Kram mamma, pappa och Mackan, Danne

Svar: Tack, jag vet det :) Nu finns det mer bilder och fler kommer snart. Jag tog en paus för att äta och när jag kom tillbaka var ni inte online längre. Vi får prata en annan dag, stannar här tills på måndag. Kram Kram <3
Sara

2012-08-25 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0