Coco Beach, Togo

Idag var jag ledig men valde att följa med familjen ut på utflykt. Kände att jag behövde komma ut ur huset en stund och jag har absolut inget emot att vara med dem även om jag inte jobbar. Och de respekterar min lediga tid så det var en avslappnande dag. 
 
Jag skypade först med mamma runt kl. 9 i morse och sen gick jag ner och åt lite frukost. Det var bara jag i matsalen så det var tyst och lugnt men jag blev uttråkad efter ett tag så jag letade upp familjen som var på tennisbanan och spelade mot varandra. Satt där och hejade en stund och gick sen och bytte om för det var varmare än jag trott. Strax efter kl. 11 åkte vi tillbaka till smyckesdamen och min värdmamma shoppade loss. Efter det körde vi till en strand. Det tog mycket längre tid än de hade räknat med för vi hittade inte riktigt först och många vägar var blockade, trafiken här är minst sagt kaotisk. Men vi kom fram tillslut och det var ett paradis. Vi satte oss i ett par solstolar under ett tak och beställde in lunch. Barnen lekte, vi samlade snäckor, läste böcker och bara tog det lugnt. Nu har vi precis kommit hem och middagen serveras om en timma så jag ska ta en snabb dusch innan det. De vuxna ska ut och kokerskan ska sitta barnvakt ikväll eftersom jag är ledig. De frågade om jag ville med så vi får se vad som händer ikväll. 
 
 
Det var en privat strand med en restaurang, pool, lekplats och solstolar
 
Lite längre bort ser man hamnarna
 
Jag på stranden
 
♥  ♥  

Kommentarer
Postat av: Niina Wallin

Härlig bild på dig på stranden...
Väntar redan på fler bilder . Är ju så kul att se det du upplever./ Kram mamma och resten av familjen
<3 <3 <3

2012-07-31 @ 23:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0