Det är över nu...

Detta är förmodligen det sista inlägget jag gör som au pair. Sitter här och lyssnar på Gyllene Tider i ett hotellrum på Sheraton Miami. Camilla åkte hem inatt och jag checkade ut från vårt hostel kl. 11 idag. Sen hängde jag i lobbyn ett tag och kollade film. Vid kl. 14 tog jag en taxi till mitt nya hotell som ligger precis vid flygplatsen och jag kan ju säga att jag bytte upp mig ganska så bra. Världens trevligaste personal, de bar upp väskorna till mitt rum på nionde våningen, utsikt över golfbanan och Miami Downtown och bästa största sängen. Har precis skypat med familjen hemma och nu ska jag gå ner till poolen i ett par timmar innan jag ska äta middag. Kommer sitta där själv i restaurangen men vad gör det? Mitt flyg går kl. 10 imorgon förmiddag och 15 timmar senare landar jag hemma i Sverige. Jag kan fortfarande inte fatta det och det kommer jag nog inte göra förrens om några veckor. Väntar bara på att jag ska bryta ihop när den chocken kommer. Nu ska jag bara njuta av mina sista timmar här!
 
Mitt rum
 
Om jag kommer sova gott!
 
Min utsikt, hotellets golfbana, till vänster Miami Downtown och till höger flygplatsen
 
Poolen
 
♥  ♥  

Kommentarer
Postat av: Niina Wallin

Tack för dom sista bilderna :)
Ska bli så härligt att få ha dig hemma ett slag.
Längtar så efter tisdag morgon. Stor kram Familjen Wallin

2012-07-01 @ 23:48:29
Postat av: Helén

Det har varit roligt att följa ditt liv som Aupair, även om jag kom in sent i bloggläsandet, önskar dig Lycka Till med framtiden

2012-07-02 @ 09:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0