Holocaust Memorial

En riktigt fin sovmorgon blev det igår med. Runt kl 13 sisådär kännde vi att vi var för hungriga för att ligga kvar i sängen och eftersom vi missat både frukost och lunch här på hotellet gick vi ut i hettan och köpte oss ett varsitt meal på Burger King. Vi hade hört talas om att det finns ett monument för förintelseoffren här i närheten så dit gick vi efter maten. En promenad på ca 30 minuter i stekande solsken. Allt är så himla fint här och jag är så kär i alla palmer överallt. Monumentet var vackert. Lite annurlunda kanske men kul att ha sett. Påvägen tillbaka köpte vi glass på ett café som låg i en jättemysig Spansk liten gränd och så gick jag in på Miami Ink och pratade lite med Ami. Camilla vägrade och väntade utanför. Hon är ett jättestort fan och ville absolut inte erkänna det, jag har kanske sett ett avsnitt eller så men det var kul att ha varit där inne. Kanske ska kolla nästa gång och se om jag känner igen mig. På kvällen gick vi ut med hostlet, förfest på Miami Inks Love Hate bar och därifrån åkte vi Hummer Killer Limo till en jättestor klubb här i South Beach. Jag ska försöka få tag på bilder från en annan tjej så ni får se. Det var i alla fall bra musik, goda drinkar och trevligt folk. Natten avsultades med hamburgare på Burger King.
 
Washington ave
 
Någonstans här i South Beach
 
Stadshuset
 
Underbara palmer
 
Holocaust Memorial
 
Sett innifrån
 
Väldigt hemskt men bra gjort
 
Ett litet barn
 
Brustna själar
 
Tre små barn
 
Namnen på alla de som dog
 
Runt om handen var det vatten
 
Små öar med näckrosor
 
Så himla fridfullt
 
En liten shoppingata som vi gick förbi
 
Vi hittade också en spansk gränd med mysiga restauranger och fin konst
 
Peace Out 
 
 
Idag har vi verkligen bara legat på stranden, badat sådär var 20e minut och sen stekt igen. Vattnet är så sjukt varmt och det är så underbart. Imorgon är sista dagen, kan inte fatta det. Camilla åker hem till SF inatt och jag har bokat min sista natt på Sheraton Miami så checkar ut härifrån kl. 11 imorgon och sen tar jag en taxi till mitt fina hotell. Ska bara njuta vid poolen, ringa till alla och säga hej då och sen sova i min King Bed. Underbart!
♥  ♥  ♥ 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh nu längtar jag verkligen efter dig!!!!! Ska bli så kul och ha di på hemmaplan<3<3

Svar: 2 dagar älskling! <3
Sara

2012-07-01 @ 11:33:34
Postat av: Niina Wallin

Det ser ut som ni har fina dagar :)
Här är det knappt solväder !!
Ha det gott så ses vi snart...<3 <3 <3
Kram mamma & pappa ,Marcus & Daniel <3

Svar: Yes, livet är hyffsat underbart här ;)
Sara

2012-07-01 @ 15:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0