Miami South Beach

Idag fick jag min första sovmorgon på över en månad. Gissa om det var underbart. Och när jag äntligen var redo att vakna och gå upp åt vi frukost på Subway, packade en väska och gick tre minuter till stranden. Där hyrde vi två solsängar med madrasser och en cabana. Liiiivet. Allt är så himla underbart och jag vill inte att det ska ta slut.
 
Shoppinggatan, ca 10 meter från vårt hostel
 
Standen
 
Camilla i vår Cabana, lever det goda livet
 
Är det semester så är det, eller?
 
Ikväll ska vi ut med Hostlet. Det är förfest här med gratis dricka och lekar och sen ska vi vidare till en av de första barerna som öppnade på stranden. Billiga drinkar, bra musik och strandkläder. Kvällen kan bara bli bra!
♥  ♥  
 
 

Kommentarer
Postat av: Niina Wallin

Hej älskade dotter !
Ser så härligt ut.Vi är inte ett dugg avundsjuka på din semester !
Ha det gott så ses vi snart..
VAR RÄDD OM DIG <3 <3 <3

Svar: Vi är försiktiga! Tar inte med pengar och mobiler ut...Skype på söndag och sen ses vi bara några timmar efter det... :)
Sara

2012-06-29 @ 10:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0