Nanny?

Barnen har snart gjort sin andra dag i skolan och alla är lika glada och nöjda. De två små går på den franska skolan och den äldsta går på en ghanesisk skola med brittiskt system. Vi är tillbaka till tidiga mornar, lunchboxar och (bäst av allt) min rast mitt på dagen. Det är också rättså trevligt att inte behöva köra dem till skolan själv. Vi har ju två chaufförer och två feta bilar som sköter det. Idag åkte mamman med den äldsta till hennes skola så jag tog de små och vi satt alla i baksätet och var allmänt morgontrötta. På vägen hem satt jag ock läste eftersom det är så mycket trafik att vi knappt rörde oss frammåt. Att springa ärenden och handla är också mycket trevligare när det är någon som kör en dit man ska och sedan bär in påsarna till huset. Just nu sitter jag och här och ser till så att städerskan gör ett bra jobb. Tror jag ska gå och äta lite rester från helgen som kokerskan har lagat....
 
♥  ♥  ♥

Kommentarer
Postat av: Niina Wallin

Som jag sa tidigare...Du har allt haft det bra de här månaderna. Komihåg att njut :)

2012-09-05 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0